Urodziny 5-latka

napisał/a: Monicysko 2008-12-10 00:33
Dziewczyny potrzebuję pomocy, pomysłów i porad... Mój mały braciszek ma w marcu 5 urodziny. Po raz pierwszy, chciałam mu zorganizować "imprezę" z tej okazji dla kilku dzieciaków z przedszkola... Tylko nie mam pomysłu i doświadczenia jak to powinno wyglądać... Nie chodzi mi o tort, wystrój mieszknia itp. tylko o to jak zorganizować czas w trakcie urodzin dla grupy 5-latków żeby im się nie nudziło... Bo raczej siedzenie przy stole, picie herbatki i jedzenie ciasteczek oraz poważna rozmowa nie wchodzi w rachubę... Macie jakieś doświadczenia w kwestii organizowania urodzin dzieciakom?
Jakie zabawy i rozrywki można zorganizować w trakcie tych paru godzin żeby dzieciaki nie umierały z nudów...?
Wielkie dzięki za podpowiedzi!
napisał/a: Patka2 2008-12-13 17:34
A urodziny w MCdonaldzie??
Moja szwagierka robiła 5 urodziny synkowi właśnie tam dla dzieciaczków z przedszkola, była tam tez moja córa. Dzieciaki były zadowolone, bawiły się, malowały i ogólnie wszystkie były bardzo podekscytowane :)
napisał/a: Monicysko 2008-12-15 00:44
Patka, zabawy OK. Tylko jedzenie sz McDonalda nie należy do moich ulubionych... Zastanawiam się, jakie zabawy można urządzić dzieciakom...
napisał/a: Apple 2008-12-15 07:32
ja pracowałam w przedszkolu :)

zależy od ilości maluchów..jeśli chodzi o zabawy taneczne to sprawdzają się...proste zabawy weselne :) taniec z balonem między brzuszkami w parze oraz krzesełka (po każdej rundzie muzyki zabiera się jedno).

A poza tym:
zaczarowany woreczek - bierzesz nieprześwitujący woreczek/torebkę i wkładasz tam różne przedmioty - każde dziecko podchodzi, wkłada rączkę i musi nie patrząc odgadnąć co trzyma. Jak zgadło wyciąga i w nagrodę dostaje cuierek (lub bez nagrody).

napiszę więcej propozycji jak wróe z pracy bo zaraz się na autobus spóźnię
napisał/a: Monicysko 2008-12-15 23:47