Wesele za granicą - co na prezent?

napisał/a: Hedwiga 2013-05-19 14:03
Dostałam zaproszenie na wesele przyjaciółki. Odbywa się ono w Bratysławie - panna młoda pochodzi ze Słowacji, pan młody z USA, gdzie para już od dłuższego czasu mieszka - ale zdecydowali się na ślub w Europie, ze względu na rodzinę młodej.
No i pytanie - co na prezent? Kurczę, przecież to są ludzie, którzy mają już wszystko (są dość dobrze sytuowani). Poza tym, biorąc pod uwagę fakt, że młodzi wracają potem do Stanów, nie może to być rzecz o przesadnie wielkich gabarytach/wadze. Aż się prosi, żeby stwierdzić 'koperta', tylko biorąc pod uwagę kwotę, jaką mogłabym przeznaczyć (w dalszym ciągu jestem pracującą dorywczo studentką) i konieczność zamiany tego na inną walutę, w tejże kopercie wylądowałaby śmieszna suma :/ Poza tym, wolałabym, żeby to jednak była jakaś 'trwalsza' pamiątka.
Macie jakieś pomysły, co mogłoby spełnić te warunki? Bo co mi nie wpadnie do głowy, mam wrażenie, że się wygłupię...
(Znaczy, najprostszym wyjściem byłoby zrezygnować, bo to naprawdę 'za wysokie progi', ale pannie młodej na tyle zależy na mojej obecności, że nie wiem, jak mocnego wykrętu musiałabym użyć :/)
napisał/a: Blanka:) 2013-05-19 15:52
Hedwiga, ja bym poszła w coś artystycznie robionego i z akcentem polskim. Coś z bursztynem np, przyszedł mi do głowy srebrny korek do wina z bursztynem, coś w tym stylu


Małe, więc nie ma problemu z transportem i przechowywaniem, a eleganckie i będzie pamiątka.
napisał/a: E-kwiaty 2013-07-30 12:14
Bardzo ciekawie się prezentuje,też uważam że jako prezent na zagraniczny ślub na pewno dobrze się sprawdzi i można śmiało kupić. A tak z ciekawości to ile kosztuje?
napisał/a: Eizzy 2013-08-01 15:18
Blanka:) napisal(a):ja bym poszła w coś artystycznie robionego i z akcentem polskim.