Autor Wiadomość

Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?

Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 20:03    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Wiem, że dawno się nie odzywałam i jedyne, co mi się należy to klapsy, ale co zrobić - jak trwoga to do Boga ;)
Dziewczyny, pod koniec maja mam komunię. Jestem mamą chrzestną i nie mam zielonego pojęcia jak się ubrać. Przyjęcie odbędzie się w restauracji. Kupiłam już dwie sukienki, ale żadna już nie wydaje mi się odpowiednia :( Różne osoby inaczej doradzają i jestem w kropce.
Mam już te dwie sukienki, ale jestem też otwarta na inne propozycje :566:
Co nie które na pewno mnie kojarzą z wyglądu, ale dodam krótki opis - niska, rozmiar ok. 36/38 z dużym biustem, rude włosy.



(właściciel zdjęcia )


właściciel zdjęcia

Ta moim zdaniem błyszczy się znacznie bardziej niż na zdjęciu.
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 20:40    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, witam w klubie,za 1,5 tyg lecimy na przyjecie,moj M jest chrzestnym i tez caly czas nie wiem co ubrac.kupilam sobie jedna sukienke na allegro ale nie wiem czy jest odpowiednia.dzisiaj upatrzylam sobie inna ale mi wykupili :-/ jedyne co mi zostalo,to jak nie bedzie ladnie wygladala ta z allegro,to mam godzine zeby cos kupic :-P bede miala godzinke w sobote,a w niedziele juz komunia :570:
z tych co pokazalas to 2
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 20:42    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
KarolciaK, a możesz pokazać ta co masz?
Ja pierw kupiłam własnie tą drugą, czyli białą - na allegro. Ale jak przyszła, to uznałam, że za bardzo się świeci i w ogóle, że jest za imprezowa/wieczorowa. To zamówiłam tą w kwiaty, żeby była taka bardziej "codzienna", to mi mówią, że jest zbyt na co dzień i badź tu mądra :572:
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 20:52    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, no wlasnie najlepiej widac na zywo.ja kupilam ta http://moda.allegro.pl/su...1566659685.html narazie widzialam ja tylko na M siostrzenicy bo prosilam zeby wyslala mi zdjecie,ale ona ma troche inne ksztalty niz ja ;-) moze jak jakies dodatki dodam to bedzie lepiej wygladalo ;-) rozne zdanie dziewczyny tu mialy,jedne mowily ze nie pasuje inne ze jak najbardziej,zaznaczam ze po kosciele bedzie kameralnie,w domu
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 20:55   
Myślę, że odpowiada z tego względu, że nie jesteś że tak powiem funkcyjną (czyli np. chrzestną) i impreza jest w domu. U mnie przez to, że jestem chrzestną wszyscy mnie straszą zdjęciami i że mam być elegancka no i przyjęcie jest w restauracji (na ok 20-30 osob).
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 21:00    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, dzieki :-) zobacze jeszcze jak wyglada na mnie ;-) znajac mnie to i tak bede biegala po sklepach przez ta godzinke i znajde cos ladniejszego :-P jesli chodzi o Ciebie to w sumie jakos chrzestna (czytaj-bedziesz czesto na zdjeciach) mozesz kupic cos bardziej eleganckiego.nie mam niestety zdjec ale taka sukienka ktora mi wykupili bylaby idealna :-P ale mysle ze moze jakas prosta sukienka, jednolita i do tego jakies fajne dodatki w fajnym kolorze?
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 21:02   
Właśnie wiesz ciężko mi coś kupić. Chociażby ze względu na to, że mój biust dopina się przy rozmiarze, co najmniej 40, a raczej 42, a reszta jest w rozmiarze 36/38 odpadają wszelkie zapinane satynowe etc. W ogóle w sklepach nie ma nic fajnego, w sumie nie mam za bardzo kasy by kupić kolejną, więc to musiałby być serio pewniak. Jak znajdziesz coś przykładowego na allegro, to rzuć linkiem :D
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 21:11    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, dzisiaj wlasnie przeglalam allegro i nic szalowego nie widzialam.jesli jestes w takiej sytacji z tym rozmiarem to musialoby byc cos rozciagliwego,ogolnie jakbym byla chrzestna to napewno kupilabym ta http://www.axparis.co.uk/...Dresses/__2118, chcialam ja na wesele,ale przy tanczeniu by mnie wkurzal (gdzies w poslubionych wrzucalam zdjecie w niej ;-) ) ale ze chrzestna na przyjeciu bede dopiero za 6 lat,to jeszcze moda sie zmieni :-P
piszac prosta to mialam na mysli cos w tym stylu http://moda.allegro.pl/hm...1597606300.html i do tego jakies dodatki w zywym kolorze (czerwony,fuksja) ake to tylko moje wyobrazenie
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 21:16    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
KarolciaK, oj nie w takim prostym fasonie jak pisałaś wyglądam jak ciocia-klocia. Mam za duzy biust zdecydowanie i za wąskie biodra. A ta z AX mi się nie ładuje :/

[ Dodano: 2011-05-10, 22:23 ]
Generalnie najprędzej skusiłabym się na taką sukienkę, co będzie odcięta pod biustem i taki miała kształt coś jak trapez? Nie wiem nie bombka, nie tulipan, tylko taka rozszerzona ;) Nie wiem jak tego szukać na allegro, taka calineczka ;)
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 21:25    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, ta a ax to taka co Zazi kupilam na poprawiny (pisalas o niej w odpowiednim watku) tylko ja przymierzalam w kolorze fuksji zle link wkleilam http://www.axparis.co.uk/.../Dresses/__2118
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 21:31    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
No ta Ziazi jest świetna i cena przyzwoita, ale pewnie byłby problem z rozmiarem, a dwa w niej wszystko się opina i zjem obiad i brzuch mi się wyleje :570:
Mierzyłam coś z tego typu dołem (tylko nie aż tak rozkloszowaną, nieco mniej) i było super



Tylko jak się taki fason nazywa?
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
Isabel
10 lat razem z mężem


Dołączyła: 23 Sie 2010
Posty: 4376
Skąd: Ankh-Morpork
Wysłany: 2011-05-10, 21:37    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, ta druga ok. Jeszcze tylko jakieś dodatki i marynarka w jakimś kolorze i będzie super :) u nas komunia była teraz - na prawie 30osób i byłam chrzestną. Ubrałam się elegancko ale bez przesady ;) brązową satynową sukienkę dopasowaną na górze i luźną na biodrach. Miała głęboki dekolt więc pod spód dałam czarną koronkę (taka wstawka z innej sukienki :P ) a na to ecri marynarkę z krótkim rękawkiem i eleganckie buty i torebkę w czarnym kolorze ;-)
_________________
Moim zdaniem życie sprawia panu tyle problemów, ponieważ wierzy pan, że są dobrzy ludzie i źli ludzie. Myli się pan, oczywiście.
Istnieją wyłącznie i niezmiennie jedynie źli ludzie, ale niektórzy stoją po przeciwnych stronach.
   
 
      
KarolciaK


Dołączyła: 03 Lis 2009
Posty: 23423
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-05-10, 21:44    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21 napisał/a:
a dwa w niej wszystko się opina i zjem obiad i brzuch mi się wyleje :570:

i dokladnie to tez byl problem jak ja przymierzalam
Joanna_21 napisał/a:
Mierzyłam coś z tego typu dołem (tylko nie aż tak rozkloszowaną, nieco mniej) i było super

taka wlasnie mi wykupili :-( tzn taki dol miala,tylko mniej rozkloszowany,no i byla jednolita-chabrowa i miala inna gore.lezala doskonale,tylko na biuscie dziwnie sie ukladala.no ale jak po nia wrocilam to juz jej nie bylo
izuniaaa napisał/a:
Miała głęboki dekolt więc pod spód dałam czarną koronkę (taka wstawka z innej sukienki

tak chcialam ostatecznie zrobic w tej mojej ktora mi wykupili ;-)
_________________


   
 
      
Joanna_21


Dołączyła: 27 Lut 2009
Posty: 7001
Wysłany: 2011-05-10, 21:46    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
izuniaaa, Ty to masz perfect figurę do sukienek, więc Ty to inna bajka :lol: Co do tej drugiej, cały figiel polega na tym, że materiał ten jest bardzo cienki i wszystko się odznacza (nawet dziurka od pępka ;) ). Ja już trochę schudłam, ale nie wiem czy schudnę na tyle do tej komunii bym mogła sobie pozwolić na taką uwidaczniająca kształty kieckę :(
KarolciaK, ale gdzie to było, w sklepie jakimś? Nie wiesz jak się może taki fason nazywać?
_________________
And it's hard to dance with a devil on your back
So shake him off
   
 
      
Mimezja


Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 6783
Skąd: stąd
Wysłany: 2011-05-10, 21:50    Co ubrać na komunię oraz przyjęcie komunijne?
Joanna_21, pokaż się w nich sama na fotkach, mnie jakoś nie przekonują zdjęcia modelek (sorki), ale może na Tobie będzie to inaczej wyglądać ;-)

moje pierwsze lepsze propozycje sukienki na komunię (od wujka google):

1.


2. modelka - no coments :-P


3.


4.


5.


6.

7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.
_________________


wiara i miłość nad wszystko
reszta to proch pył i nicość
   
 
      
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Nowe z WeDwoje.pl

Aktualne tematy