SZKOLA RODZENIA!!!! chodzic czy nie??

napisał/a: ~gość 2013-04-26 12:11
Cczarnula, szkoda ze sie zawiedliscie.

ja musze wypelnic forme do szkoly rodzenia i po 25tc u nas jest z tym ze wolalabym isc ciut szybciej no ale co zrobic ;)
mi glownie chodzi o poznanie szpitala, technike karmienia i oddychania ze skorczami bo pielegnacje i opieke nad dzieckiem mysle mam opanowana
napisał/a: ~gość 2013-04-26 12:48
Tumartini napisal(a): Bo ja się głównie nastawiam na te ćwiczenia, bo jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę.
ja też właśnie w tym widzę największy sens dla mnie osobiście w szkole rodzenia, bo ja małe dziecko to na rękach trzymałam, ale żeby przewijać kiedykolwiek to nie no i miałam się zapisywać, a moja koleżanka położna do mnie, że mi wszystko powie i w ogóle. No i nie wiem trochę głupio tak za darmo żerować, może po prostu do niej na tą szkołę rodzenia pójdę :P no i mówiła, że koło 20. tc możemy zacząć coś rozmawiać, bo wcześniej to pozapominam. To i tak chyba wcześnie w porównaniu do szkół. Ale póki co się nie napalam specjalnie, zobaczymy najpierw czy poniedziałkowe spotkanie nam w ogóle wypali i kontakt się utrzyma ;)
napisał/a: ~gość 2013-04-26 13:06
Nie dotrwaliśmy do pielęgnacji maluszka.Trudno ja się pocieszam,że moja siostra i wiele osób,ktore znam nie uszczęczały do takiej szkoły,a radzą sobie po prostu instynktownie same świetnie.
napisał/a: mozilla1 2013-04-26 13:58
CZARNULA..........szkoda że się zawiedliście

Mi się szkołą rodzenia zaczyna dopiero na koniec czerwca. Bede chodziła sama, bo mąż od rana w pracy, a zajęcia są poranne.
U mnie w szpitalu gdzie będę rodzić, sami ustalają kiedy mam zacząć szkołę rodzenia. I właśnie dla osób rodzacych w sierpniu termin mamy na czerwiec.
Ale podobno to 6 zajęc tylko..........zobaczę jak to będzie
napisał/a: ada6000 2013-04-26 15:04