dlaczego trafiam na takie osoby?

napisał/a: lolarun 2016-02-09 14:39
Cześć,
chciałabym rozpocząć dyskusję i może znajdę w Waszych postach odpowiedź na dręczące mnie pytanie.
Jestem osobą można powiedzieć z dobrego domu, mam 25 lat- jeszcze studiuję, pracuję na zlecenia, nie mam stałej pracy. Nadal mieszkam z rodzicami co jednak nie wiąże się z żadną kontrolą, bo mogę robić to co chcę i jak chcę- rodzice nigdy nie mieli do mnie żadnych pretensji- sami są luźni i zapraszają znajomych.

Od zawsze byłam miła do ludzi, do kolegów i koleżanek. Jestem ładną, atrakcyjną dziewczyną. Widziałam już w liceum że podobam się kolegom, ale jednak byłam zbyt nieśmiała by sama robić te pierwsze kroki. Problem wynika z tego, że całe życie- do liceum byłam gruba i miałam niską samoocenę- ludzie ogbgadywali mnie. Jednak kiedy schudłam naturalnie, kiedy się wyrobiłam - miałam powodzenie, z którym nie mogłam chyba sobie poradzić.
Wpadłam w wir imprezowania, przygodnego seksu, ale nigdy nie opuszczałam się w nauce, w obowiązkach.
W życiu byłam tylko w jednym normalnym ok 8 miesięcznym związku pod koniec liceum. Później albo wolałam być sama , albo platonicznie się kochałam w kimś, albo ktoś wkładał mnie do friendzone. Lub tak jak powiedziałam- przygodny seks. Jakbym nie potrafiła zainteresować swoją osobą żadnego faceta .
Mimo, że mam dużo zainteresowań, lubię ostatnio siebie coraz bardziej.

Problem jest taki, że przez taki mój depresyjny okres ok 2-3 lata temu zbliżyłam się właśnie do pewnych grup znajomych, imprezowych. Odnowiłam kontakty z moimi koleżankami z liceum, które po skończeniu studiów zaczęły ciągle imprezować.
Od tamtych lat - od 2-3 lat mam dwie koleżanki, każda z innych grup znajomych. I ostatnio zaczęłam się zastanawiać i analizować, że one są takie same. I nie wiem dlaczego ja przyciągam takie osoby....