Jak zmienić przyszłość

napisał/a: Vegas 2016-08-26 18:39
Witam
Jestem facetem bo na miano mężczyzny nie zasługuje. Pojawiłem sie tutaj ponieważ mam problem.
Jestem kierowca zawodowym. Wyjechałem na cały lipiec do pracy. Byłem w zwiazku z złota kobieta. Pol roku razem. Mam problem taki mianowicie. Kobieta z która byłem wiele razy ranilem. Nie zdawałem sobie sprawy z tego co jej czynie. Byliśmy szczęśliwi przez chwile. Do momentu gdy mi odbiło psychicznie. Poczułem sie niedoceniany nie chciany. Nasza pierwsza kłótnia była ostra. Pisaliśmy normalnie ale cos mi odbiło i napisale jej ze to koniec ze sie zabije ze ona mnie nie kocha nie chce mnie. Po dniu przeprosiłem. Wybaczyła mi. Ale problem pojawiał sie zbyt często. Ta sama historia w kółko. Straciłem prace. Nie zdawałem sobie sprawy ze ranie ją tym. Wchodziłem jej na psychikę ze sie zabije. Nigdy na niej ręki nie podniosłem i nie podniosę. Teraz jestesmy dwa tyg po zerwaniu. Ta sama historia oczywiście. Wyjechała do rodziny na dwa tyg. Wiedziałem ze bedziemy mieli ograniczony kontakt. Ale przesadziłem i zerwaliśmy. Wiele wycierpiała z mojej psychiki. Nie dawała sobie rady. Zrozumiałem swój błąd. Nie wiem jak ją odzyskać. Jak to wszystko naprawić. Jak znow sprawić by mi ufała. Chce dodać ze mam na swoim koncie trochę związków krótkich długich. Wiedziała o mnie wszystko. Nikomu nigdy tyle o sobie nie powiedziałem jak dla niej i to w dniu gdy sie poznaliśmy. Ona teraz chce byc sama. Nie wiem co mam robic. Napisalem jej ze kazdego dnia gdy bede w Polsce bede siedział na jednej ławce w parku i czekał na nia. Przestałem jej prawic komplementy. Mowić jaka jest cudowna wspaniała. Chce to wszystko naprawić. Nie dotrzymywalem słowa. Nigdy jej nie zdradziłem. Nie miałem skoku w bok. Ale w końcu nie chce jej stracić. Nie wiem co mam robic. Chce ją jakoś uświadomić ze bede lepszym człowiekiem. Wiem dawała mi wiele szans a ja je traciłem. Chce ustabilizować sie właśnie z ta kobieta. Bo żadna nie dała mi tyle co ona w tak krótkim