Kto ma zrezygnowac ze swojego zycia?

napisał/a: Miśśś 2015-05-14 22:42
Pisze z prośbą o poradę życiowa. Ja (27l.) i moja dziewczyna(24l.) poznaliśmy się około rok temu. Niestety pracuje w Norwegii na stale ,a ona w Polsce. Strasznie za sobą tęsknimy na skypie to tylko płaczemy. Obecny system mojej pracy pozwala mi na odwiedzanie jej raz (3dni) na 3 tygodnie + do wykorzystania mam 5 tygodni płatnego urlopu rocznie. Nie jest to normalna sytuacja. Uważam ze jeśli ktoś kogoś kocha to powinno się być razem. Rozważamy różne warianty - mój powrót lub jej przyjazd do mnie. Myślę że na problem należy spojrzeć z punktu widzenia ekonomii i perspektyw. Gdym miał zjechać to na ta chwile mam oszczędności umożliwiające zakup małego mieszkania w Polsce lub zaciągniecie kredytu na większe lokum, ewentualnie pieniądze mogę przeznaczyć na przekwalifikowanie się w celu jak najszybszego znalezienia pracy - jestem kierowca autobusu. Raczej prace przygotowałbym sobie jeszcze pracując w Norwegii.( już teraz zostawiłem cv w jednym miejscu i po krótkiej rozmowie myślę ze byłbym przyjęty )
Ona;
- Młoda , ambitna , wykształcona po Akademii morskiej - spedycja i logistyka
- ma umowę o prace na 3 lata zarobki miesięczne około 2 tyś miesięcznie wraz z rosnącym doświadczeniem w przyszłości mogła by zarabiać więcej.

Ja;

-Mam umowę na czas nie określony , praca pewna , możliwość dorobienia i dodatków
- Zarobki miesięczne nie niższe niż 22500 tyś kr miesięcznie (10597 zł przy kursie 0,4710 )
- Raz w roku ''Ferie penger'' wyplata w okolicach 40 tyś kr.
- W przypadku powrotu do polski zarabiałbym około 3-3,5 tyś zł

MIESIĘCZNY KOSZT ŻYCIA DLA DWOCH OSÓB;

NORWEGIA 1 POLSKA 2
7000kr - wynajęcie mieszkania 1- 400zl wynajem pokoju lub kredyt. 2 - 650zl +250 czynsz (min)4000kr - jedzenie i dr. wydatki (kino, kosmetyki itp.) - 700zl
500kr - prąd - 100zl
500kr- paliwo - 150zl
390kr - polisa auto - 16zl (miesięcznie w skali roku)
250kr - ubrania - 120zl
70kr - tv internetowa ------