Kariera, zawód, przyszłość a związek

napisał/a: Pawelek12 2014-10-26 23:00
Witam serdecznie. Jest to tutaj moja pierwsza wypowiedź, a zarazem temat, w którym się rozpiszę i mam taką nadzieję, że ktoś znajdzie czas, aby się wypowiedzieć i zrozumieć moją sytuację. Nie musi być to odpowiedź na pytanie "co lepsze", bo temat jest dosyć ciężki, lecz sama wypowiedź kogoś być może i by pomogła. Przedstawię się, mam na imię Paweł, obecnie mam 19 lat i jestem w 4 klasie technikum. Niedawno z moją dziewczyną wybił już nam rok, jak jesteśmy razem. Wiadomo, pojawiały się sprzeczki, czasami było gorzej, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony. Ona dosyć spokojna dziewczyna, z lekkimi humorkami, które da się znieść, nie paląca, nie pijąca, nie chodząca na żadne imprezy, typ dziewczyny, który mi bardzo odpowiada. Studentka kierunku matematycznego, mądra dziewczyna. Nie będę dalej się rozpisywał, po prostu dziewczyna na jaką czekałem. Jest to mój drugi związek, pierwszy był krótki i okazał się wielką pomyłką. Teraz kolej na mnie. Jak sugeruje temat, głównie dotyczy mojej przyszłości, kariery. Moją pasją są służby mundurowe. Od zawsze chciałem służyć w wojsku albo w policji, aż w końcu 3 lata temu zdecydowałem sie na policję i do tego dążę. Zainteresowanie tą służbą jest bardzo duże, na tyle, aby dowiadywać się również i poznawać ją od wewnątrz. Również mam w rodzinie osobę, już na emeryturze, ale która jest w stanie mi dużo pomóc, jeśli chodzi o rekrutację, a jest ona w maju 2015 roku, czyli zaraz po maturce. Od początku technikum ta myśl mnie motywuje najbardziej, aby dołączyć do tej formacji na tyle, że zacząłem chodzić na siłownie oraz na sztuki walki. Dziewczyna wiedziała o tym, że to mnie interesuje, lecz od niedawna pojawił się pewien problem. Otóż nic nie wiedziała, że w policji jest przymusowe szkolenie zawodowe, które trwa 6 miesięcy (weekendy są wolne). Biorąc pod uwagę to, że widzimy się w zasadzie codziennie dla niej to byłby problem. Do tego, jej mamy kolega to policjant,