Miłość czy zauroczenie?

napisał/a: Adrutam 2014-04-24 13:42
Witajcie. Mam problem dość spory jak na to wszystko patrzę ale do rzeczy. W te swięta wielkanocne miałem przyjemność poznać pewną dziewczyne z Białowieży sam mieszkam w Białymstoku. Spotkałem się z nią 3 razy 3 dni z rzędu. Chodzi o to ze na samym początku wogole nic mi nie zależało wychodziłem się spotkać bo było nudno a zawsze było można z nią sczerze porozmawiać lecz na drugim i trzecim spotkaniu coś zaczęło się dziać. Nie mogłem spać walałem z boku na bok i zastanawiałem się co będzie dalej. Dodam iż jestem troche nie śmiały a ogólnie w tych sprawach jestem zielony jak trawa, mam 18 lat i jeszcze nigdy coś takiego mnie nie spotkało z żadną dziewczyną. Sam nie wiem może i troche głupio zrobiłem pod koniec drugiego dnia pisałem z nią i się zapytałem z ciekawości czy może coś być między nami odpowiedziała mi że jeszcze się nad tym nie zastanawiała ale że jak się bardziej poznamy to może i jest taka możliwość. Żaliła mi się ze miałą dwóch chłopaków którzy tylko ją wykorzystali i chce aby ktoś ją faktycznie pokochał. Na trzecim spotkaniu już ostatnim chciałem ją pocałowac ale jakoś się nie zebrałem na odwagę nigdy w sumie jeszcze tego nie robiłem więc sam nie wiem jak to zrobić. Też mnie trapi że nie patrzy mi w oczy była taka sytuacja że nie mieliśmy o czym rozmawiać ja patrzyłem się jej głęboko w oczy ona niestety tylko przez chwilę. Kiedy się jej zapytałem czemu nie chce mi patrzeć w oczy powiedziała że ma taka słabość do chłopaków i na początku wstydzi się patrzeć w oczy. Słyszałem że jest pare znaków kiedy dziewczyna nie jest zainteresowana chłopakiem np bębni palcami po stole czy się garbi zauważyłem dokładnie takie sygnały. Sam nie wiem co mam o tym myśleć jest mi naprawdę cieżko teraz nie mogę spać a przecież nie będę wydawał pieniędzy żeby co weekend spotykać się z nią jak nie będzie tego chciała pisze że jednak chce abym wpadł ale może tylko dla tego że nie ma za bardzo z kim się spotykać.Co o tym