Wkurza ją że dużo pracuję ... (!)

napisał/a: ManInside 2014-09-13 15:40
Witam

Mam na imię R. Chciałbym podzielić się z wwami moimi przeżyciami z dziewczyną a raczej jej jak ona to określa " Frustracją " , spowodowaną moją pracą , a dokładnie ilością godzin spędzanych w pracy.
Z racji tego że pracuję jako Monter Maszyn przemysłowych mamy bardzo dużo pracy i często w nadgodzinach po 10 -12 godzin dziennie.

charakter pracy zmusza nas do tego abym zostawał po godzinach celem realizowania na czas zadań które mamy wykonać i w tym tkwi problem ...

Kolejny raz kłócimy się o to że dłużej zostaję w pracy , ponieważ taka jest potrzeba - nie dlatego że tak mi się podoba bo dużo chętniej spędziłbym czas z nią , będąc razem. Tłumaczyłem , wyjaśniałem , każdą wolną chwilę spędzamy razem , zapewniam praktycznie non stop że ją kocham i zależy mi na niej , , kilka razy zdażyło mi się prosto od niej jechać odrazu do pracy będą o 2-3 godzinach snu ... a mimo to kilka dni później twierdzi że " Wkurza ją to że mijamy się z pracą " . Opcja zamieszkania razem póki co odpada z powodów osobistych.

Nie wiem co mam robić , jak wyjaśnić inaczej ? ... problem w tym że mnie zaczyna to coraz bardziej denerwować i frustrować ...
napisał/a: Annie 2014-09-14 09:03
Kolego R.Obiektywnie powiedz, ile czasu dziennie spędzasz ze swoją kobietą?

Nie możecie ze sobą zamieszkać z przyczyn osobistych? Jakież to przyczyny? Bo nie finansowe przecież? Skoro pracujesz po 12h, to na pewno stać Cię na wynajem.
Może te"osobiste przyczyny" są właśnie czynnikiem, który powoduje u Twojej kobiety naciski i frustracje? Zwłaszcza jeśli w grę wchodzi np. nie do końca rozwiązany poprzedni związek? Tak strzelam :)
napisał/a: 1121 2014-09-14 09:54
Ile macie lat ? W soboty też pracujesz ? Jak spędzacie razem ten Twój wolny czas ?
napisał/a: dagsam 2014-09-14 10:27