Jak postąpić ?

napisał/a: vir00z1 2014-11-19 18:18
Cześć, zwracam się do was z pewnym problemem. Proszę o poważne potraktowanie sprawy. Dla wielu z was mój problem może być jedynie wyimaginowany, jednak nie dla mnie.

Od dwóch miesięcy jestem z kobietą, z którą jest mi lepiej niż z jakąkolwiek inną wcześniej. Wszystko układa się idealnie, nie nudzimy się w swoim towarzystwie i zarówno ja, jak i ona, czujemy, że to może być to na co czekaliśmy. Wszystko byłoby kolorowo, gdyby nie jeden szczegół. Ja z własnego wyboru jestem prawiczkiem, ponieważ zostałem wychowany tak, a nie inaczej i uważam, że seks powinien być zarezerwowany dla osób, które są pewne tego, że łączy je prawdziwa miłość. Moja dziewczyna jednak była wcześniej w dosyć długim związku, który w rezultacie doprowadził do tego, że nie jest już dziewicą. Ufam jej i wierzę w jej słowa kiedy mówi, że to był pierwszy i zarówno ostatni raz. Jestem jednak podzielony, jeżeli można tak powiedzieć. Zdecydowana część mnie chciałaby odpuścić temat i cieszyć się z tego, że trafiłem na świetną kobietę. Z drugiej jednak strony nie jest tak, że mi to nie przeszkadza. Na tyle na ile mogłem duszę to w sobie, ale gdzieś tam jest świadomość, że ktoś wcześniej ją dotykał. Nie jest to spowodowane chorą ambicją na bycie pierwszym. Po prostu uważam, że zasługuję na osobę taką jak ja. Mimo wszystko nie chce jej stracić. Co poradzicie? Jak rozwiązać ten problem w swojej psychice ?
napisał/a: KokosowaNutka 2014-11-19 19:19
Indoktrynacja religijna to zlo.

Nie wiem co Ci poradzic. Twojego nastawienia i tak nie da sie zmienic. Ta swiadomosc, ze ona juz z kims innym uprawiala seks bedzie Cie niszczyc od srodka i niedlugo zaczniesz miec do niej o to zal i bedziesz meczac ja ciagle tym tematem. W cholere przykre.
napisał/a: majka1986 2014-11-19 19:23