allegro, neutrale i negatywy
napisał/a:
Itzal
2012-08-24 18:32
Ha.... wystawiłam pierwszy w zyciu negatyw
napisał/a:
Itzal
2012-08-24 20:51
hm... jeszcze nic nie przyszło Nie sądzę, żeby się porwała na odwet, bo zaczęłaby spór, i wyleciałaby z allegro - ona ma już dwa negatywy, ja zero Ale normalnie masakra, jak ludzie potrafią argumentować niepłacenie przez 49 dni po czym rezygnację z zakupu : "Bo wie Pani, w KC art. 2.1 mówi, ze Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn" No tak, wszystko się zgadza, tylko ta Pani zapomniała zacytować resztę kodeksu, która brzmi :" wysyłając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 ( ) dni od zawarcia umowy"
napisał/a:
KarolciaK
2012-08-24 21:33
Itzal, czyli jak najbardziej zasluzony negatyw
napisał/a:
~gość
2012-08-24 21:42
Ja kiedys wtopilam z telefonami bo nie wystawialm kolesiowi komentarza bo telefony przyszly do Polski i dopiero po miesiacu zobaczylam ze to nie ten kolor co mial byc ale na komenntarz czy wymiane juz bylo za pozno, paragonu zakupu rowniez nie dostalam a prosilam sie o niego pol roku i gwarancja poszla w du*pe bez paragonu na co allegro odpowiedzialo ze minelo 60 dni i sprawe moge skierowac tylko do sadu bo oni sie tym nie zajmuja. I teraz tak zaluje ze nie wystawilam tego durnego komentarza...
napisał/a:
Itzal
2012-08-25 07:59
Necia, ale ja to wszystko wiem, ja przyjmuję zwrot towaru, jeśli był kupiony w aukcji z opcją KupTeraz, z licytacji też zwrot przyjmuję, jak się taki trafi- choć nie do końca muszę, bo towar nabyty drogą licytacji nie podlega zwrotom i wymianie, ja to wszystko mam jasno opisane na stronie "O mnie", i jak ktoś jest na tyle inteligentny, żeby najpierw tę stronę przeczytać, to o tym wie Nawet na wstępie każdej aukcji mam komunikat odsyłający do rzeczonej strony, ale nie każdemu się chce tam isć i czytać Z tej babki mi się śmiać chce, bo 49 dni nie wiedziała, czy ją stać, czy tez nie, a teraz mi wyjeżdza z takim tekstem i się podpiera kodeksem
Oczywiście, dostałam odwetowego negatywa, który niczego złego do mojej opinii nie wnosi, za to pokazuje tę Panią w odpowiednim świetle (ale wg niej to ja jestem ta zła, bo cieprliwie czekałam 49 dni na jej wpłatę i jeszcze musiałam zapłacic prowizję od transakcji z nią zawartej, a za którą to transakcję ona mi nie zapłaciła ).
Heh, uśmiałam się z rana tylko z głupoty ludzkiej - coraz poważniej myślę o napisaniu książki "Wesołe jest życie handlarza, czyli jak przetrwać na allegro i nie dać się zwariować " TO byłby bestseller, mówię wam
Oczywiście, dostałam odwetowego negatywa, który niczego złego do mojej opinii nie wnosi, za to pokazuje tę Panią w odpowiednim świetle (ale wg niej to ja jestem ta zła, bo cieprliwie czekałam 49 dni na jej wpłatę i jeszcze musiałam zapłacic prowizję od transakcji z nią zawartej, a za którą to transakcję ona mi nie zapłaciła ).
Heh, uśmiałam się z rana tylko z głupoty ludzkiej - coraz poważniej myślę o napisaniu książki "Wesołe jest życie handlarza, czyli jak przetrwać na allegro i nie dać się zwariować " TO byłby bestseller, mówię wam
napisał/a:
sleepless
2012-08-25 12:19
Również nie znam nikogo, kto by skorzystał z tego programu z jakąś "korzyścią dla siebie".
Moim zdaniem jeśli kupujący nabywa towar na aukcji i za chwilę lub w przeciągu nawet 24h płaci za niego opcją płacę z allegro, to nie powinno być możliwości wystawienia negatywnego komentarza przez sprzedającego, a często zdarzają się komentarze negatywne odwetowe.
Wydaję mi się, że przez to bardzo często kupujący wstrzymują się z wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego ze strachu przez otrzymaniem odwetowego. Taki z tego wniosek, że komentarze i cała ocena sprzedaży przeważnie są nierzetelne...
Ja osobiście coraz częściej napotykam na jakieś problemy na allegro, związane z zakupami i coraz mniej niechętnie zaglądam na allegro przez to.
Ostatnio zapłaciłam za przesyłkę kurierską prawie 20zł, ponad tydzień minął a przesyłki brak, udało mi się dodzwonić do sprzedającego, po wielu próbach kontaktu, stwierdził że miał urlop, tylko żadnej informacji nie umieścił na stronie, ale informacja boldem, że towar wysyłają w 24h oczywiście się znajduje... Sprzedawca nie odpowiada na maile, a dodzwonić się do niego ponownie już mi się nie udało... A przy sprzedawcy widnieje znaczek "standard allegro" - brak słów...
napisał/a:
Itzal
2012-08-25 13:31
I vice versa, ja jako sprzedający mogę napisać, ze wśród kupujących trafiają się doskonali klienci, ale są tez i tacy, których wolę zniechęcić do zakupu, niż cokolwiek im sprzedać
napisał/a:
sleepless
2012-08-25 14:25
Tematem są tutaj komentarze, takim klientom należy się zasłużony negatyw, to oczywiste.
Zwykle to jest tak niestety, że najpierw komentarz wystawia kupujący, a dopiero później sprzedający...
A co z tymi, którzy na złe opinie nie zasłużyli kompletnie? Zarówno kupujący, jak i sprzedający ;)
napisał/a:
Itzal
2012-08-25 14:39
no u mnie było odwrotnie- ja jako sprzedająca wystawiłam negatywa pierwsza I dostałam w odwecie A nie zasłużyłam , bo chyba żaden sprzedający nie czeka tyle dni na wpłatę, ile ja potrafię czekać- a ilu osobom darowałam negatywy, to tylko ja jedna wiem
napisał/a:
sleepless
2012-08-25 20:43
Faktycznie - kij ma dwa końce :)
Ja patrze ze swojej strony, czyli "dobrego kupującego", a Ty ze swojej "dobrego sprzedającego" w tym przypadku obydwie strony są poszkodowane.
Sprzedający wystawia negatywa kupującego kiedy brak jest wpłaty. a kupujący kiedy brak towaru :)
Ja patrze ze swojej strony, czyli "dobrego kupującego", a Ty ze swojej "dobrego sprzedającego" w tym przypadku obydwie strony są poszkodowane.
Sprzedający wystawia negatywa kupującego kiedy brak jest wpłaty. a kupujący kiedy brak towaru :)
napisał/a:
tomasolo
2012-08-30 09:46
Ja zawsze się staram obiektywnie wystawić ocen allegro. No ale niestety później taki co dostanie negatyw od razu się "odwdzięcza" co później może zepsuć opinię o mnie. Ale co tam. Więcej mam pozytywnych ocen więc póki co nie mam co się martwić.
napisał/a:
Itzal
2012-08-31 17:01
e, ale to już dla mnie bzdura totalna- taki odwetowy negatyw. Mam jednego, który tak naprawdę nie świadczy negatywnie o mnie, tylko o babce, która go wystawiła, i każdy przytomny Kupujący, jak przeczyta tekst "No cóż, niektórzy w przypływie złości potrafią zaszkodzić nie tylko innym, ale i sobie- dowodem mój komentarz" , to stwierdzi, ze negatyw jest w odwecie, a nie za jakość obsługi towar Ja się odwetowych nie boję, bo niczego złego do mojej opinii nie wnoszą