brak zaufania

napisał/a: sakura 2015-02-27 14:03
Witam. Mam pewien problem w pracy. Mianowicie dostałam staż w pewnej firmie. Całe szczęście na stażu nie byłam tylko od posprzątania, zamiatania czy robienia kawki. Byłam traktowana prawie jak każdy pracownik, czyli wykonywałam wszystkie obowiązki co inni - przy tym zdobywając jako takie doświadczenie. Wiadomo, branże dopiero co poznałam jestem w tym świerzakiem - w sumie to moja pierwsza praca. Po stażu zostałam zatrudniona. Jednak jest pewien problem, a mianowicie pracownicy jak i sam szef nie maja zaufania co do moich umiejętności. Wiem, że nie mam takiego doświadczenia co pozostali, jednak jeśli ktoś kolejny raz sprawdza pracę wykonywaną przeze mnie to ja sama przestaję być pewna tego co robię. Od początku staram się słuchać innych i ich obserwować. Do tego nabierać coraz to lepsze nawyki ich pracy. Myślę, że naprawdę podstawowe umiejętności posiadam, tylko potrzebuje okazji do wykazania się.
napisał/a: kasiasze 2015-02-27 15:50
sakura, ale jak sprawdzają to robisz błędy czy jest zrobione wszystko dobrze?
napisał/a: sakura 2015-02-27 18:55
Z reguły jest wszystko dobrze. Wiadomo, że na początku popełniałam błędy, ale dlatego, że wszystkiego się uczyłam. Bardzo mnie też demotywują ich powtórne rozmowy z klientami. Np załatwię klienta, przekaże wszystkie informacje wyżej a kolejni pracownicy zaczynają dzwonić i zadawać te same pytania co ja upewniając się czy wszystko jest ok. Myślę, że dla klienta jest to wręcz dziwne, żeby z jednej firmy dzwoniły dwie osoby pod rząd z tą samą sprawą.
napisał/a: Kanneczka 2015-03-04 08:08