Zdrowe i mniej zdrowe odżywianie

napisał/a: ~gość 2013-03-16 10:18
Cczarnula napisal(a):Szukałam konkretnego artukułu,że jogurty są niezdrowe..moze wy mi taki podsuniecie?Jemy ich duzo z mezem i bylismy przekonani,ze dobrze robimy.


właśnie też chciała bym coś na ten temat typowo naukowego przeczytać, bo całą ciąże jechałam na jogurtach i też myślałam, że dobrze robię ale okazuję się, że źle myślałam. Swoją drogą miałam na studiach i interne i dietetykę i parę innych dziedzin medycznych(studiuję kierunek medyczny ) i słyszałam różne rzeczy ale o jogurtach nikt mi nic nie mówił albo ja nie słuchałam.
napisał/a: ~gość 2013-03-16 10:34
Intermarche napisal(a):właśnie też chciała bym coś na ten temat typowo naukowego przeczytać, bo całą ciąże jechałam na jogurtach i też myślałam, że dobrze robię ale okazuję się, że źle myślałam. Swoją drogą miałam na studiach i interne i dietetykę i parę innych dziedzin medycznych(studiuję kierunek medyczny ) i słyszałam różne rzeczy ale o jogurtach nikt mi nic nie mówił albo ja nie słuchałam.
O wlasnie czyli nie tylko ja mam "wątpliwosci"
napisał/a: chickadee 2013-03-16 13:05
My też jemy jogurty i często te właśnie "niezdrowe" z kawałkami owoców i dodatkiem cukru, bo naturalnych nie lubimy ale jakoś nie popadamy w paranoje. Wszystko w dzisiejszych czasach jest na chemii, nawet jak zasiejesz w ogródku marchewkę, to w większości nawozisz ją, nie tylko naturalnym nawozem ale i sztucznym, żeby urosła a nie była wielkości małego palca u dłoni i robaczywa.
napisał/a: Iria 2013-03-16 13:24
Mi dietetyczka odradzała jogurty i wszystko co jest na bazie mleka.

A tak w ogóle ja dalej uważam i zdania nie zmienię, że w ciepłym klimacie zupełnie inaczej ma się ochotę jeść niż przy -20 stopniach, które funduje nam zima. Naturalnie wybieramy produkty bardziej kaloryczne, bo tłuszcz chroni nas przed zimnem. Mam porównanie, bo mieszkałam na południu Francji, a wcześniej w Szwecji.